Sipariş / Kargo
  • Sipariş durumumu nasıl öğrenebilirim?

    Sipariş durumumu nasıl öğrenebilirim?

    Sitemizden vermiş olduğunuz siparişlerinizin durumunu anasayfamızda yer alan Kargom Nerede? linkine tıklayarak öğrenebilirsiniz. Ayrıca whatsapp destek

    hattımız 05077671731 nolu telefon numaramızdan ya da 02423391008 telefon numaramızdan öğrenebilirsiniz.

  • Kargomu teslim almadan önce nelere dikkat etmeliyim?

    • Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi tarafından sigortalı olarak gönderilmektedir. Bu nedenle siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açmanızı tavsiye ediyoruz.Kargo poşetinde veya üründe hasar varsa, paket içeriği eksik veya yanlışsa aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir.

      1. - Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
      2. - Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
      3. - Ürünü/kutuyu bu tutanak ile birlikte globy.com.tr geri gönderin.
      4. - Durumla ilgili iletişim kanallarımızdan mutlaka bizimle irtibata geçin.

      Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarımızdan bize iletin.      Uzman müşteri memnuniyeti destek ekibimiz talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede size dönüş yapacaktır.

  • Nasıl Sipariş Verebilirim?

    Nasıl sipariş verebilirim?

    Satın almak istediğiniz ürünün sayfasındaki Sepete Ekle butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin. Bu aşamada, sitemizin sağ üst köşesinde yer alan Sepet bölümünde eklediğiniz ürün sayısı kadar toplam ürün sayınızı göreceksiniz. Almak istediğiniz tüm ürünleri bu şekilde sepetinize ekledikten sonra, sağ üst köşede yer alan toplam ürün sayılı Alışveriş Sepeti Butonuna tıklayın. 

    İşlemlerinize sitemize üyelik bilgilerinizi girerek veya üye olmadan alışveriş işlemlerine devam edin. Sepet sayfasında ilk olarak siparişinizin teslim edileceği il ilçe   seçin. Gelecek ekranda teslimatın yapılacağı adres bilgilerini girerek kaydedin ve işleme Devam Et butonuna tıklayın. Ödeme ekranı geldiğinde kredi kartı bilgilerinizi girin ve siparişinizi tamamlayın. 

    Siparişiniz tamamlandığında sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize otomatik bir e-posta göndereceğiz. E-posta sağlayıcınızın bu postayı önemsiz ya da spam olarak işaretleyebileceğini lütfen unutmayın. Eğer bu e-postayı almazsanız 02423391008 numaralı müşteri memnuniyeti destek hattımızı arayarak siparişinizi teyit edebilirsiniz.

  • Siparişim ne kadar sürede bana ulaşır?

    Siparişim ne kadar sürede bana ulaşır?

    Ürünleriniz satış sözleşmesinde yer aldığı gibi en kısa sürede adresinize ulaştırılır. Aksi bir durum oluştuğu takdirde müşteri memnuniyeti destek ekibimiz size en kısa sürede ulaşarak siparişiniz hakkında bilgi aktarır. 

  • Ürünler ile ilgili detaylı bilgiye nasıl ulaşabilirim?

    Ürünler ile ilgili detaylı bilgiye nasıl ulaşabilirim?

    İletişim numaramızdan veya iletişim kanallarımızdan istediğiniz zaman sorularınızı uzman destek ekibimize iletebilirsiniz. Merak ettiğiniz tüm sorularınıza

    en kısa sürede cevap vermekteyiz. 

  • Aradığım ürünü ilgili kategorilerde bulamıyorum nasıl bulabilirim?

    Aradığım ürünü ilgili kategorilerde bulamıyorum nasıl bulabilirim?

    Sitemiz içerisinde sayfanın üst bölümde yer alan bir arama çubuğumuz bulunmaktadır. Bulmak istediğiniz ürünün adını ya da birkaç harfini yazarak oradan aratabilirsiniz.

  • Ürünler kaç yıl garantilidir ve firma tarafından mı garantilidir?

    Ürünler kaç yıl garantilidir ve firma tarafından mı garantilidir?

    Sitemizden satın aldığınız ürünlerin garantisi bulunmaktadır. Satışa sunduğumuz tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Tamir işlemleri         -garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan ulaşabileceğiniz size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

  • Siteden aldığım ürün bozuldu teknik servis nereden bulabilirim?

    Siteden aldığım ürün bozuldu teknik servis nereden bulabilirim?

    Yardım Merkezi’mizden, Teknik Servis Talep Et butonundan bize ulaşarak veya markanın teknik servisler bölümünden şehrinizde bulunan teknik servisi bularak irtibata geçebilirsiniz.

  • Stoğu biten ürünler ne zaman satışa açılır?

    Stoğu biten ürünler ne zaman satışa açılır?

    Stoğu biten bir ürünle karşılaştığınızda ürünün sağ köşesinde bulunan Stoklara Düşünce Haber Ver butonuna tıkladığınızda ilgili ürün stoğa girdiğinde mail  adresinize bilgilendirme emaili göndermekteyiz.

  • Özel üretim sipariş alıyor musunuz?

    Özel üretim sipariş alıyor musunuz?

    Evet, talepleriniz doğrultusunda veya bazı ürünlerimizde talebinize özgü değişiklikler yapılabilmektedir.Özel üretim siparişleriniz ile ilgili iletişim kanallarımızdan bize ulaşarak veya 02423391008 numaralı hattımızı arayarak uzman satış ekibimizden bilgi alabilirsiniz.                                                                                                Özel üretim ürünlerde iade yapılmadığını hatırlatmak isteriz.

  • Ürünlerinizin farklı sitelere göre uygun fiyatlı olmasının nedeni nedir?

    Ürünlerinizin farklı sitelere göre uygun fiyatlı olmasının nedeni nedir?

    Çalışmakta olduğumuz binlerce tedarikçiden özel fiyatlar alarak sizlerin memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz.

  • Ürünümün tedarik edilmemesinin sebebi nedir?

    Ürünümün tedarik edilmemesinin sebebi nedir?

    Sitemizde bulunan ürünler depomuz ve tedarikçilerimizin deposundan stok adeti bilgisi doğrultusunda anlık olarak güncellenmektedir. Ancak bazı ürünlerde stoğun bitiş bilgisi tarafımıza henüz ulaşmamış veya tedarikçimiz tarafından henüz bildirilmemiş olabiliyor. Size aktardığımız tedarik sürelerinde gönderim sağlanamadığı için tarafınıza ulaşarak talebiniz doğrultusunda ilerliyoruz. Bu doğrultuda elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi bilmenizi isteriz.

  • Resmi tatil günlerinde teslimat yapıyor musunuz?

    Resmi tatil günlerinde teslimat yapıyor musunuz?

    Hayır. Resmî tatil günlerinde kargo firmaları da hizmet vermediğinden ürünlerinizin teslimatı yapılamamaktadır.

  • Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Teslimat adresimi değiştirebilir miyim?

    Siparişlerinizi henüz kargoya teslim etmediysek 0242 3391008 numaralı müşteri memnuniyeti destek hattımızdan veya info@globy.com.tr mail adresimizden bize ulaşarak değişiklik talep edebilirsiniz.

  • Siparişimin teslimatı niçin gecikmiş olabilir?

    Siparişimin teslimatı niçin gecikmiş olabilir?

    Globy.com.tr online alışveriş sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Satışa sunulan ürünlerimiz bize ait veya firmalara ait          depolarda bulunmaktadır. Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir. Bu durumda müşteri memnuniyeti            ekibimiz sizinle email veya telefon yolu iletişimi geçecektir.
    Üretici firmalardan kaynaklı gecikme yaşanıyorsa firma ile birebir temasa geçerek siparişinizin temini için elimizden gelen çabayı gösteriyoruz. Özel sipariş ürünlerin teslim süreleri farklılık gösterebilir. Bu tür siparişlerin teslimat süreciyle ilgili olarak müşteri memnuniyeti destek ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.
    Size söz verdiğimiz tarih aralıkları içinde siparişlerinizi ulaştırmak adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimize emin olabilirsiniz. Bu durumlarda kısa bir müddet sabrınızı ve anlayışınızı rica ediyoruz.

  • Ürünleri nasıl paketliyorsunuz?

    Ürünleri nasıl paketliyorsunuz?

    Her ürünü özenle paketliyor ve 2 kez kalite kontrolden geçiriyoruz. Ayrıca hasar alma ihtimali yüksek olan ürünleri yaşadığımız deneyimlerden de yola çıkarak hasar almadan elinize ulaşmasını sağlayacak şekilde itinayla paketlemekteyiz. Paketiniz tarafınıza ulaştığında kontrol ederek almanızı önemle rica ediyoruz. Yolculuk sırasında dışarıdan alınacak sert darbeler ne kadar iyi ambalaj veya paketleme yaparsak yapalım hasara neden olabilmektedir.

  • Kargom geldi ancak E-Faturam elime ulaşmadı, ne yapabilirim?

    Kargom geldi ancak E-Faturam elime ulaşmadı, ne yapabilirim?

    E-Faturanız üye olduğunuz mail adresinize göndermektedir. Öncelikle mail adresinizi kontrol etmenizi rica ederiz. Mail adresinizde faturanız gelmemiş ise 02423391008 numaralı müşteri memnuniyeti destek hattımızdan veya info@globy.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.